کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی پاسخ های پیشنهادی در نسخه ویندوزی Outlook

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت ویژگی پاسخ های پیشنهادی (Suggested Replies) را در سال 2018 به نسخه مبتنی بر وب Outlook آورد تا کاربران بتوانند با استفاده از پیشنهاداتی که با توجه به بافت متن ارائه می شوند، به طرف مقابل پیام دهند. این قابلیت از آن زمان تا کنون به نسخه اندرویدی و iOS نرم افزار نامبرده آمده بود ولی خبری از انتشار آن برای نسخه دسکتاپی Outlook نشده بود.

Outlook مایکروسافت Outlook مایکروسافت Microsoft Outlook مایکروسافت اوت لوک

حال به نظر می رسد شرایط تغییر خواهد کرد چرا که در لیست تغییرات ثبت شده در مایکروسافت 365 ویژگی پاسخ های پیشنهادی برای Outlook ویندوزی در حال آزمایش شدن است. همچون سایر پلتفرم ها، این قابلیت سه پیشنهاد را نشان خواهد داد و شما را قادر خواهد ساخت یکی را انتخاب و یا حتی فایلی را ضمیمه کنید. این ویژگی که در دست تولید می باشد قرار است در ماه جاری میلادی منتشر شود. در واقع اگر آزمایش کننده مرحله بتا آفیس هستید، می توانید هم اکنون از آن بهره ببرید. به علاوه، امکان غیرفعالسازی پیام های پیشنهادی از طریق تنظیمات Outlook فراهم شده است.

نوع خاصی از این ویژگی برای کاربران دارای پست های دولتی در دست تولید است که در ماه آوریل عرضه خواهد شد. به هر ترتیب، این ویژگی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می کند و استفاده از زبان چینی هم تنها در همین کشور امکان پذیر است.

Outlook مایکروسافت Outlook مایکروسافت Microsoft Outlook مایکروسافت اوت لوک

جدای از قابلیت های مخصوص Outlook، در لیست تغییرات مایکروسافت 365 شاهد برخی امکانات خاص برای Microsoft Teams هستیم. بر این اساس، روش به خصوص ارسال فایل که ابتدا در سال 2019 معرفی شد، در حال عرضه شدن برای برنامه نامبرده می باشد تا بتوان هر نوع فایلی را به عنوان یک لینک در Microsoft Teams به اشتراک گذاشت.

شما این امکان را خواهید داشت تا با ارسال لینک یا انتخاب یکی از مخاطبان، اجازه مشاهده یا ویرایش یک فایل را بدهید. این ویژگی در کنار سایر امکانات نظیر وقت استراحت برای تماس ها و پاسخ دادن به برخی پیام های خاص، به زودی برای Microsoft Teams عرضه می شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48758 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/07 تعداد مشاهده: 2813
سافت گذر